13 Eylül 2017 Çarşamba

2017/2018 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
11/09/017 PAZARTESİ UYUM HAFTASI İLE BAŞLAMIŞTIR.
MİNİCİK ÖĞRENCİLERİMLE TANIŞMANIN
HEYACANI YAŞADIM.
MİNİK ÖĞRENCİLERİM HEPİNİZ ÇOK TATLISINIZ.
EĞİTİM ÖĞRETİM HAYATINIZ BOYU BAŞARILAR DİLERİM .
1/E SINIFIMDAN ÖNCE 4/K SINIFIMI MEZUN ETTİM.
ONLARLA GURUR DUYUYORUM.1/E SINIF ÖĞRENCİLERİM İLE DE
İNŞALLAH SAĞLIK , MUTLULUK ,NEŞE ,GURUR İLE 4 YILI TAMAMLARIZ.
İYİ BİR BAŞLANGIÇ HERŞEYDEN ÖNEMLİ ŞU ANA KADAR YANSIYAN ENERJİ ÇOK GÜZEL.EĞİTİM ÖĞRETİM YILIMIZ HAYIRLI UĞURLU OLSUN.

2 yorum:

  1. Saygideger ogretmenimiz ,guzel bir oryantasyon haftasinin sonuna geldik.Bu arada sizleri tanima firsatini bulduk ve memun olduk.Bizlere vermis oldugunuz pozitif enerjinizden dolayi teskkur ederiz.Elifnur sizlerle cok mutlu.Hayirli olsun. Saygilar.
    Erman Türe

    YanıtlaSil
  2. Süleyman Bey,
    Uyum haftası boyunca bizlere ve cocuklarimiza yansıttığınız olumlu ve pozitif enerjinizle 2017-2018 eğitim ve ögretim yılına çok guzel başlayacağiniz insallah.Size kızımız Ecrin Duru'ya ve 1-E sınıfı ögrencilerine sagliklı,mutlu,çoooook basarılı bir yıl diliyoruz.Saygılar.
    Esin-Bayram ARSLAN

    YanıtlaSil